اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۲۸۳۴

عنایتی: بازیکنان ما خیلی راحت هستند و برخی مواقع یادشان می‌رود پیکان در چه موقعیتی است

عنایتی: بازیکنان ما خیلی راحت هستند و برخی مواقع یادشان می‌رود پیکان در چه موقعیتی است
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اینکه موقعیت زیاد خلق می‌کنیم و تبدیل به گل نمی‌کنیم معضلی شده که چندین بازی است برای ما اتفاق افتاده و تیم ما از این بازی رنج می‌برد.
۲۰:۵۰ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|
رضا عنایتی پس از تساوی ۲ بر ۲ دیدار پیکان و صنعت نفت، اظهار داشت: یک بازی سراسر اتقاق برای هر ۲ تیم بود. شرایط پیکان و صنعت نفت در جدول مناسب نبود و متاسف هستم که نتوانستیم دست پر بیرون بیاییم. پس از ۱۰ نفره شدن، شرایط تیمی‌مان به هم ریخت و مجبور شدیم در نیمه دوم دفاعی بازی کنیم. البته در ضد حمله ۳_۲ موقعیت بسیار خوب و بالای ۹۰_۸۰ درصد را از دست دادیم.وی افزود: تبدیل نکردن موقعیت‌های زیاد به گل، معضلی شده که چندین بازی است پشت سر هم از آن رنج می‌بریم. البته به آینده امیدواریم و می‌خواهیم بچه‌ها بدانند چه وظیفه مهمی دارند. در برخی لحظات یادمان می‌رود کجا هستیم و چه مسئولیتی در تیم داریم. یادمان نیست چه افرادی منتظر موفقیت پیکان هستند. در کل از شرایط بازی راضی نیستم زیرا در هر ۲ نیمه فرصت‌های خوبی داشتیم‌ و امتیاز خانگی را از دست دادیم.سرمربی پیکان با اعلام رضایت از داوری بازی به جز یک صحنه، گفت: مانند گذشته گل صد در صد سالم ما مردود شد‌. ۲ بازیکن با هم برخورد کردند و توپ جلوی حامد پاکدل افتاد که آن را تبدیل به گل کرد‌. نمی‌دانم خورشیدی در چه زاویه‌ای بود اما در کل داوری بد نبود.
 
عنایتی عنوان کرد: از مساوی شدن این همه بازی خیلی خسته شدیم. می‌دانم شاید سوال دوستان زیادی باشد اما هر روز که بازی‌ها را آنالیز کرده و موقعیت‌ها را می‌بینیم اعصابمان بیشتر به هم می‌ریزد. از کلمه بدشانسی خوشم نمی‌آید اما باید تمرکز خود را مقداری بالاتر برده و بیشتر احساس مسئولیت کنیم‌ تا از این همه فرصت بهره ببریم. به تیم خوب صنعت نفت هم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام داد.وی درمورد اینکه پیکان به خاطر گل نزدن تنبیه می‌شود و نداشتن تمرکز از کجا نشات می‌گیرد، گفت: به این دلیل که فشار روی ما نیست، بی‌خیال هستیم. شاید اگر پیکان تماشاگر داشت یا شرایط باشگاه به شکلی بود که بازیکن باید پاسخگو می‌شد، وضعیت به این شکل نبود‌. بی‌توجهی به این دلیل است که پس از بازی همه چیز تمام می‌شود. هر چه هم جلسه بگذاریم به این دلیل که از بیرون فشاری روی تیم نیست، بچه‌ها خیلی تصور راحت‌ بودن دارند. از این موضوع رنج می‌برم‌. تیم ما کیفیت دارد و فرصت‌های گل زیادی ایجاد می‌کند. مقابل گل‌گهر که یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ است و مهره‌های خیلی خوبی دارد، ۲۰ درصد بیشتر از حریف مالکیت داشتیم اما گل نشدن موقعیت‌ها نشان می‌دهد بچه‌ها خیلی راحت هستند.سرمربی پیکان درخصوص اینکه آیا قرار است به این خاطر بازیکنانش را تنبیه کنند، گفت: از این عادت‌ها ندارم اما باید در جلسه فردا خیلی جدی‌تر صحبت کنیم. به اواخر لیگ نزدیک می‌شویم و در بازی‌هایی که باید امتیاز جمع کنیم، امتیاز از دست داده‌ایم. این موضوع خسته کننده شده است.عنایتی درمورد انتخابات پیش روی مجلس، گفت: همه مردم می‌دانند چه وظیفه‌ای دارند و باید برای آینده خود تصمیم بگیرند.
 
وی درمورد اینکه با توجه به سابقه حضورش در تیم ملی امید آیا احتمال دارد در آینده از بازیکنان جوان‌تر و رده سنی امید در پیکان استفاده کند، عنوان کرد: قهرمانی تیم امید پیکان را بازهم تبریک می‌گویم. خدا را صد هزار بار شکر وقتی من تیم امید را تحویل گرفتم، هیچ بازیکن شناخته شده‌ای نداشتیم. وقتی به تورنمنت عراق رفتیم، یک بازیکن هم ثابت در لیگ برتر بازی نمی‌کرد. همه نفراتی که در اختیار داشتم ذخیره بودند یا روی سکو می‌نشستند. بازیکنانی هم که به هانگژو بردم، رستگار شدند و اکنون بازی می‌کنند. ۹۵ درصد آن تیم بازیکنان ذخیره و سکونشین تیم‌های لیگ برتری بودند. خدا را شکر با اتفاقاتی که در تورنمنت عراق، مقدماتی المپیک و هانگژو افتاد، همگی جذب لیگ شده و بازی کردند. پیکان هم در پایه‌ها همیشه موفق بوده و است‌. بازیکنان خیلی خوبی هم معرفی کرده که در آینده همیشه از آنها بیشتر خواهیم شنید.سرمربی پیکان تصریح کرد: شرایط جدولی حساس است اما همین الان هم بازیکنان جوانی داریم که راحت می‌توانند بازی کنند‌. شاید به این فکر بیفتم که ریسک‌پذیر شوم و در ادامه لیگ از آنها استفاده کنم زیرا فعل خواستن‌شان خیلی برای من مهم است. امیدوارم کم کم بتوانیم بچه‌های امید را به بزرگسالان تزریق کنیم.عنایتی درمورد تعاملش با باشگاه؛ توضیح داد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره همکاری فوق‌العاده خوبی با ما داشتند.
 
وی درمورد دلیل لغو حضور مهاجم روسی در پیکان، عنوان کرد: این بازیکن که فوق‌العاده بازیکنی خوب بود و سابقه بازی در لیگ آرژانتین و پرتغال را داشت و هم تیمی مهدی طارمی بود به ایران آوردیم. همه کارهایش را انجام داده و به توافق هم رسیدیم. قراردادش هم مشروط به تاییدیه ایفمارک بود اما متاسفانه در آنجا متوجه شدیم ناراحتی قلبی دارد. در شرایط بدی گیر افتادیم و مجبور شدیم او را بازگرداندیم. در حال حاضر هم جا نداریم. قبل از آمدن من به پیکان ۳ سهمیه آزاد فیفا هم پر شده بود و مجبور شدیم تا نیم فصل صبر کرده و بازیکن اضافه کنیم. البته بحث جذب بازیکن نداریم بلکه نداشتن تمرکز پیکان را اذیت می‌کند. مهاجمان فوق‌العاده خوبی داریم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان تهران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین